poniedziałek, 22 czerwca 2015

Natalia Szroeder - Inowrocław | 2015 + KONKURS

O tym koncercie dowiedziałam się dopiero w czwartek, ponieważ nigdzie nie był on reklamowany pod hasłem ''Natalia Szroeder w Inowrocławiu''. W sumie gdyby nie kolega, który jest znajomym Natalii i podesłał link, to pewnie po raz trzeci przegapiłabym jej koncert u mnie w mieście.
W tym poście będzie trochę więcej zdjęć niż zazwyczaj, ale jak się ma lepszy aparat, to się od razu chętniej zdjęcia robi :)

Cały ten festyn trwał od 11:00 do 13:00, w związku z czym trzeba było się zerwać ze szkoły, ale że zbliżamy się do końca, to wielkiej tragedii w związku z tym nie było. W sumie przez 1,5 h siedziałam tam i się nudziłam, bo występ Natalii zaczął się o 12:30, ale udało mi się ją wyłapać też prędzej za muszlą koncertową :) *klik na zdjęcie, żeby powiększyć*








Koncert, jak wspominałam, rozpoczął się około 12:30. Natalia wykonała swoje największe hity - ''Wszystkiego Na Raz'', ''Nie Patrzę W Dół'', ''Teraz Ty'' i ''Porównania'' oraz piosenkę w języku kaszubskim - ''Potrzebny Je Dreh''. Szczerze Wam powiem, że Natalia ma piękny głos oraz posiada umiejętności śpiewania, o co ostatnio niestety ciężko na polskiej i nie tylko scenie muzycznej. Jej głos jest strasznie miły dla ucha, tak jak na nagraniu, można słuchać godzinami :) Kontakt z publicznością również ma świetny, niektórzy mogliby tego tylko pozazdrościć :D Także nie mogę się już doczekać kolejnych koncertów :>  A mam nadzieję, że już 11 lipca ponownie zobaczymy się w Pakości :)



















































































Filmiki tradycyjnie u mnie na kanale, TUTAJ (ustawiajcie na HD) :)

Oczywiście nie mogło się obyć bez autografu i zdjęcia :D





















Wyniki konkursu na bransoletkę RSP:
wygrywa Adela Rzymkowska :)
Gratuluję - napisz do mnie na e-mail magazynka00@o2.pl :)

K O N K U R S

Przy okazji wzięcia autografu dla siebie, wzięłam jeden osobny.
Trafi on od osoby, która skomentuje ten post (ale na temat postu) oraz jeden (obojętnie który) z bloga :) Wybiorę osobę, która napisze najciekawszy komentarz.

Konkurs trwa do 1 lipca, powodzenia :)

4 komentarze:

  1. Zawsze chciałam spotkać Natalię, ale nigdy mi się nie udało, przegapiłem raz, ale widzę po twoim poście ze warto wierzyć, do 3 razy sztuka :)) bardzo mi się podobają zdjęcia które zrobiłaś, jest ich dużo, ale są warte obejrzenia. Gratuluję ci spotkania z taką osobą, ona ma naprawdę śliczny głos, mam nadzieję że za kilka lat będzie jeszcze bardziej znana, bo ona na to zasługuje !
    WIKTORIA P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, to ja. Bardzo dziękuję, że wygrałam. Niestety nie wiem, czemu mi nie odpisałaś. Jeśli zapomniałaś sprawdzić poczty, to przypominam, ale jeśli to ja źle wpisałam twój e-mail to masz tó mój: tylkoadela@gmail.com .

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń