niedziela, 26 kwietnia 2015

Ewelina Lisowska - podpisywanie NH | 2014

Na blogu oprócz relacji koncertowych, pojawiać się będą również posty o różnych podpisywaniach płyt, zlotach, czy o innych formach spotkań z artystami. 

Dzisiaj chciałabym się skupić na jednym z podpisywań płyty ''Nowe Horyzonty'', przez Ewelinę Lisowską. Krążek swoją premierę miał 28 października 2014 i jest naprawdę godny polecenia. W szczególnie podoba mi się ''Kilka Sekund'', ''Szkło'' oraz ''Nauka Latania'', która została umieszczona na rozszerzonej wersji płyty.

Płytę można kupić m.in. TUTAJ :)

Podpisywanie płyty odbyło się 7 listopada 2014 w poznańskim empiku. Podpisywanie zaczęło się w okolicach godziny 18 - 18:30. Przez pierwsze 30 minut spotkania odpowiadała na pytania prowadzącego oraz fanów. Poruszone zostały tematy m.in. niewydanej jeszcze wtedy deluxe edition ''Nowe Horyzonty'', kilku polskich wokalistek oraz ulubionej muzyki Eweliny.













W trakcie wywiadu, Ewelina na prośbę fanów zaśpiewała krótki kawałek piosenki ''Na Obcy Ląd''.



Po tym wszystkim przyszła pora na to, czego większość nie mogła się już doczekać, czyli podpisywanie oraz zdjęcia :) Zostałam na chwilę z nadzieją, że uda mi się zrobić (ponieważ mój czas był uzależniony od pory ostatniego pociągu do Inowrocławia), ale na szczęście udało się zrobić szybką fotkę i zdobyć podpisy na wszystkich płytach Eweliny.



Jakąś dużą fanką Eweliny nie jestem, ale muszę przyznać, że jest przemiłą osobą z przyciągającą do siebie osobowością :) Na podpisywanie pojechałam z czystej ciekawości i nie żałuję. 

2 komentarze:

  1. Widać, że naprawdę kochasz Ewelinę. W całym zapisie jest pełno twojej radości. Takich ludzi lubię :)

    OdpowiedzUsuń